
- Osobní přístup v počátcích studia
- AI - orientace na dovednosti, ušetření času pedagogů
- Vzdělávání pedagogů - teambuilding, sdílení informací, postupů, zkušeností
- Plnohodnotné využití moodle a dalších nástrojů
- Propojení s praxí
- Teacher: Ondřej Přibyl
- Teacher: Slobodan Stojić
- Teacher: Šárka Voráčová
Specifický cíl A2: Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning
Cílem projektu je využití existujících a osvědčených metod pro nekontaktní výuku kombinované formy studia na Fakultě dopravní pro tvorbu společné metodiky a společné šablony poskytování studijních opor, jež by byla aplikovaná ve všech předmětech. Dle dohodnuté metodiky a jednotného grafického rámce s doporučenou strukturou budou aktualizovány studijní opory dvaceti profilových předmětů vyučovaných v kombinované formě studijního programu „Technika a technologie v dopravě a spojích“.
Vzdělávání poskytované distančními metodami je relevantní i v prezenčních studijních programech a je nezbytné pro případ nuceného online vzdělávání. Metoda blended learning využívá synergicky prezenční i distanční formy výuky nahrazením frontálních přednášek výukovými materiály, videem nebo testy pro formativní hodnocení a autoevaluaci studentů. Prezenční výuka je pak zaměřena na diskusi, napravení formálních znalostí studentů, či praktickou výuku.- Teacher: Zuzana Bělinová
- Teacher: Pavel Hrubeš
- Teacher: Magdalena Hykšová
- Teacher: Michal Jeřábek
- Teacher: Lucie Kárná
- Teacher: Jan Krčál
- Teacher: Pavla Pecherková
- Teacher: Jiří Růžička
- Teacher: Slobodan Stojić
- Teacher: Martin Šrotýř
- Teacher: Evženie Uglickich
- Teacher: Jan Přikryl